Emma Nähr

Hej på dig! Jag är en trevlig & omtänksam tjej som är hela 18 år gammal. Det jag tycker om att göra är allt möjligt, mina stora intressen som jag gärna vill utveckla är fotografering & att rita/måla/skissa. För tillfället går jag första året i gymnasiet (har gått om), och där går jag Estetiska Programmet som jag trivs väldigt bra på, inriktning; Inredningsdesign. 
 
Jag bor tillsammans med min vackra pojkvän hos hans föräldrar
& även hos min mamma, vi har en väldigt fantastisk relation! 
 
Den här bloggen handlar om mig själv & hur jag lär mig inom fotografering. Här kommer jag dagligen visa vad jag har gjort & jag kommer att lägga ut bilder som jag har fotograferat. Skriva noveller & lägga ut work in progress bilder på vad jag håller på med. Ni kommer alltid få vara med mig även fast ni inte är här!
 
När det gäller fotograferingen så fotograferar jag just nu bara med min Nikon D3100 Systemkamera med för tillfället standard-objektiv. Jag ska uppgradera mig där så fort jag har råd & lärt mig grunderna inom fotografering (självlärd). Under dom senaste åren har jag försökt lära mig att fotografera, men tappat intresset ibland & sedan fått tillbaka det. (Känner att jag inte hittar något motiv). 


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow