Mycket har hänt!

Nu har jag inte varit aktiv på ett tag, det är väl för en massa saker. För det första så slutar skolan, man får sommarlov och har skoj. Jag har haft fullt upp med skolan, pojkvännen och massa annat. Jag har köpt mig 2 par nya skor och ett par småsaker. Haft det mysigt med min pojkvän och pluggat gärnet med alla nationella prov och saker som ska varit inlämnat för längesen. Jag passar på nu när jag ändå ska få ledigt ett tag.
 
 
Dom två par skorna jag köpte tycker jag är sköna att ha, Adidas för att gå mycket, motionera och ha kul. Dom andra från Din Sko är ju lite mer att ha om det är väldigt varmt, man ska åka och bada eller bara vara fin. Jag tycker om dom, så tvättade jag mina vita Converse.. så dom är mycket fina och vita! 
 
 


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow