Tangle Teezer › Good or Bad?

Hej! Ännu ett inlägg här på bloggen. 

Jag tänkte berätta hur min Tangle Teezer fungerar på mig. Det var såhär att jag köpte min borste för flera månader sedan på Kicks. Eftersom jag har så tunt hår så ville jag ha en borste som inte sliter så mycket på håret, och vad jag hade hört om denna Tangle Teezer var att den inte kändes så speciellt mycket och den tog ut tovorna väldigt bra. Därför köpte jag den. Efter några månader så har jag insett att det var denna borste som har slitit bort mitt hår, håret går av så fort du drar igenom med borsten. Jag vet inte vad jag gör för fel, men jag brukar vara så försiktig som möjligt när jag borstar mitt hår eftersom jag gärna vill behålla mitt hår. 

Men, då köpte jag en svinborste från Åhlens istället. Den fungerar väldigt bra men visst.. den drar bort lite hår den också på topparna men eftersom jag har så slitna toppar så gör det ingenting för mig. Och eftersom svinborsten inte är så himla bra på att reda ut tovor så kan jag behöva använda min Tangle Teezer, och det är den bra på. 

Så vad jag tycker: Tangle Teezern är dålig för mitt hår men fungerar att reda ut tovorna. 
Som sagt så kan det vara mig det är fel på, jag vet inte riktigt. Men jag vill behålla mitt hår och pengarna jag la ut på Tangle Teezern ville jag behålla. Men men, gjort är gjort. 
 
Det var allt för mig, vi ses snart igen!


Sanna Eriksson    •     •   http://dreamspo.blogg.se/

Intressant inlägg! :D

Svar: Åh!!! Vad kul att du tycker det :D
Emma Nähr

isabellavallberg.blogg.se    •     •   http://isabellavallberg.blogg.se/

SVAR: Jadu man ska egentligen inte radera några bilder som man tagit för om man redigerar dom kan dom bli riktigt bra! :D

Svar: Ja men precis! :)
Emma Nähr

Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow