Vilken dag! • Hårförlängning, skissat & planerat en massa

Hallååå! Kikar in nu igen och kan meddela att jag har fått hem ett paket med hårförlängning, kan inte riktigt säga mer om det förutom att det är tunt, 45 centimeter och ah, kom väldigt lägligt till min start på balsammetoden (mitt hår är väldigt väldigt väldigt skitigt). Förutom detta så fick jag nå spunk om att jag ska börja skissa lite, så min pojkvän ville att jag skulle skissa ihop en dödskalle med växter runt om. Hehe. Får se hur det går! Åh, och jag sitter och glor igenom WeHeartIt hela tiden på olika DIY, vill verkligen göra allt för att dekorera rummet! Måste bara visa massor vad jag hade tänkt att göra, så fort jag orkar fixa ett collage. 

Men nu hade jag tänkt att fixa iordning mig inför sängen, puss & godnatt!

Observera min fantastisk "stora" hand där, jag höll även på att dö av värme när jag skulle knäppa denna bild. Galet sjukt varmt i detta fantastiska, avlånga, stökiga rum! 


Cassandra    •     •   http://sensor.blogg.se

Trevlig helg! :)

Svar: Detsamma! :D
Emma Nähr

Angus    •     •   http://angusfoto.blogg.se

åh stort tack!

Angus    •     •   http://angusfoto.blogg.se

Tusen tack för din kommentar!

Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow