Photoshop saknad!

Här sitter jag med min nya iPad och skriver ett inlägg som jag ej har gjort på flera månader... Jag vet inte exakt vad det är med jag saknar det, fastän jag inte har en aning om vad det är jag ska skriva. Nu för tiden pluggar jag och inom mig så har fotograferingen försvunnit detsamma som musiken i mina öron. Jag har ingen aning om vad jag gör längre, jag är stressad och ständigt tänker jag på vad framtiden kommer leda till. Jag har precis gjort klart ett arbete, att göra en loga i Photoshop och det är vad jag har saknat, Photoshop. Nu tänker jag ta tag i det här och börja fotografera, redigera och skapa lite i Photoshop! Detta var då mitt resultat idag... 


Jag har inte kopplat in internet i datorn så detta var den bästa bilden jag kunde komma med :)


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow