Gårdagens shopping!

Så jag var med min mor på stan och shoppade igår. Jag handlade inte alls nå mycket men det var väldigt längesen som jag köpte något så det kändes ändå riktigt bra. För det andra så hittar jag aldrig kläder som jag gillar, därför kommer jag aldrig hem med många kassar.

Men det vart tre överdelar, som ni ser på bilden. Två som jag hade tänkt att ha en VIT "tub bh" eller vad det nu heter, under. Dessa kostade bara 49kr/st på New Yorker *yay*.

Den tredje köpte jag för att ha på gymmet. Den kostade 99krGina Tricot, den är jag super nöjd med.

Sedan köpte jag ett par mjukis byxor som är slim, ett par rosa, som bara är tänkt att använda heeemma! Dessa kostade bara 49krCubus.

Jag köpte även ett par leggings från New Yorker som jag inte fick med på bild eftersom det var så svårt att få med dom på min svarta säng (leggingarna är svarta), men får nog en bild på dom senare. Dom kostade 149kr.

Efter alla kläder köpte jag ett litet cleansing kit från Clinique för att testa om de funkar på min hud, jag har svårt att få en bra hud men vi får se hur det funkar. Denna tror jag kosta 229krKicks.
 
Så var det REA på ett par SVARTA Converse, dessa var då heeelt svarta, höga. Jag älskar dom! Men jag orkade inte springa ner och ta kort på dom så det kommer nog in en bild lite senare på dom. Det var alltså 30% rabatt på 799krScorett. Jag är supernöjd med alla dessa grejer! 


Louise - vitmossa    •     •   http://vitmossa.blogg.se

Kul med nytt! :D

Svar: Ja det är de verkligen! :D
Emma Nähr

Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow