I. Personlig bloggdesign!

Halloj, är du intresserad av en ny design till bloggen men har ingen tid, kunskap eller intresse att skapa en egen? Du kanske har svårt att lära dig CSS- och HTML-mallarna? 
Då tycker jag att du ska fortsätta läsa detta inlägg!
 
Jag gör personliga designer till din blogg (blogg.se) utifrån dina önskemål. 
Om det är så att du vill beställa av mig så ska du ha med ALLA dessa punkter:
• Bloggadress
• Bloggnamn (alltså vad det ska stå i headern).
• Om du vill att det ska stå någon annan text i headern också, t.ex. ett citat, en beskrivning av din blogg eller liknande.
• Vilken färg/vilka färger du vill ha. Eller om det är någon färg du absolut INTE vill ha.
• Om, och i så fall vilken, informationstext (om dig och/eller bloggen) du vill ha i sidomenyn.
• Vilken bredd du max publicerar på dina bilder i bloggen. (T.ex. "Jag publicerar bilder som är max 700pixlar").
• Bifoga eventuella bilder du vill ha med i designen. ~ Tänk på att om du vill ha en bild som går över hela bloggen så får bilden inte vara för liten.

Nu är du redo att göra en beställningen! Helst vill jag ha en utförlig förklaring så att jag enkelt och snabbt kan göra din design.

MAILADRESS: [email protected]

Nu antar jag att du vill veta priserna?
Det är såhär att jag har ingen extrem koll på hur mycket detta är värt, så jag låter er komma på ett cirka pris. Ju enklare design, ju billigare blir det. Jag överdriver inte med summorna men detta är enklast att ta över mail!



Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow