Måste be om ursäkt...

Hej, det var längesen!
Det är såhär att jag har haft fullt upp, dom sista veckorna av mitt sommarlov var jag knappt hemma. Eftersom jag började sista året på gymnasiet så försökte jag ha så roligt som möjligt då det var fantastiskt fint väder i stan och man hade humöret uppe. Sedan började jag ju skolan, då orkade man inte riktigt sätta sig vid datorn och fixa och trixa. Men nu är jag tillbaka efter ha varit sjuk i ungefär en vecka. Fantastiskt skönt och jag ska börja lägga upp lite bilder.

Jag ska börja med mitt gymnasiearbete och hade då tänkt dokumentera detta på bloggen. Just för att jag ska hålla på med batik och vill gärna visa lite av det jag gör, det låter väl liiite roligt?

Men men, nog med det. Jag kommer försöka börja igen och för att jag älskar er som faktiskt läser mina inlägg och är så fantastisk gulliga som kommenterar dessa, jag blir så glad! Jag behöver detta. Tack!

Puss & godnatt, nu ska jag kolla på någon mysig film och krypa ner i sängen med min underbara pojkvän. <3


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow