Helvetes morgon

Idag skämdes jag när jag kom in på jobbet klockan 07:30... Ja, jag började 7 egentligen. Försov mig såklart efter att jag har legat sjuk 3-4 dagar. Men dom förstod mig, vi alla är inte perfekta. Men nu har jag jobbat färdigt för idag, det har varit en fantastiskt lugnt dag trots att det har regnat och små åskat. Nu är det bara för mig att ladda upp inför helgens super pass, vilket jag egentligen inte orkar. Kommer att få släppa iväg min kära pojkvän hela helgen också, såklart vill han gå på bilträffar (vilket jag inte alls kommer att orka), så jag kommer väl få ligga hemma och sova, sedan vakna av att han kommer hem klockan 04:00 på morgonen :p 
 
Men ja, nu ska jag ta det lugnt ett tag, försöka fixa netflix för en gångs skull och kika lite på någon serie. 


Julia    •     •   http://juliataaveniku.blogg.se

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack så himla mycket! :D
Emma Nähr

Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow