TONFISKSALLAD

Nu, strax innan jag skulle till jobbet så kom jag på att jag hade glömt fixa en lunch. Så snabbt som tusan glodde jag igenom kylskåp och skafferi och lyckades fixa ihop en fantastiskt god tonfisksallad. Jag är egentligen inte ett stort fan av bönor men kan tycka att det är gott i sallader. Så nu är man laddad inför ett kvällspass på jobbet! Tänkte dra iväg och sola direkt efter på ett solarium som min mamma rekommendera precis vid mitt jobb. Så det blir lite spännande ;)



Unia    •     •   http://nouw.com/unia

Åh vilken snygg design du har! :)

Svar: Tack så mycket! Lite att arbeta på dock ☺️
Emma Nähr

The queens Diary    •     •   http://thequeenie.se

Så gott 😃

Svar: Verkligen supergott! :D
Emma Nähr

Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow