VEET › 𝑅𝑒𝒸𝑒𝓃𝓈𝒾𝑜𝓃 ✔

Halloj! Nu har jag testat VEET Wax Strips (with Easy Grip) och kan säga att... för mig så fungerar dessa ej. Vet inte vad det är jag gör för fel, men oavsett om jag låter håret på benen växa i flera veckor eller bara några dagar så får dessa inte med sig allt hår, det spelar ingen roll hur jag gör. Det kan vara så att jag gör heelt fel... MEN dessa fungerar utmärkt på armarna, allt hår följer med och det går väldigt fort eftersom dom är skapligt stora. Men som sagt så är det en tumme ner för benen, men en tumme upp för armarna. 

Nu är det dags för mig att sova, vi hörs! Godnatt :*


isabella    •     •   http://isabellas.nu

Jag har precis samma problem men ska lära mig lite mer hur man gör sen om jag får till det kan jag ju komma med hur jag lyckades få med allt hår! :D

Svar: Det låter jätte bra! Tänkte använda slut
Emma Nähr

Emma Nähr    •     •   http://madetoknow.blogg.se

^
Woops, hann inte skriva klart innan jag råka trycka på helt fel knapp. Men det låter super bra, jag tänkte använda slut på de remsor jag har sen får vi väl se! Haha. Men berätta gärna hur det går för sig. :)

Ida - foto & häst    •     •   http://prinsesc.blogg.se/

De fungerade inte på mig heller!! Så himla tråkigt haha :(( Men har köpt den Hair removal cream nu, ska se om den fungerar bättre, isf känns det som att den är väldigt smidig vid bikinilinjen och även under armarna, men får se om den fungerar! :D

Svar: Jag har också funderat på att fixa hem en Hair removal cream! Det sägs att den ska vara bra, det enda är att det känns som att håret kommer att växa lika snabbt som att raka det. Men jag vet inte :D
Emma Nähr

Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow