Idag har vart en lång dag

Exakt som rubriken lyder... idag har det faktiskt varit en väldigt lång dag. Jag har inte gjort så mycket, mest gjort en bloggdesign till en annan blogg. Det tog ett tag, just för att jag glömde bort typ allt. Koderna nu är ganska komplicerade, men när man väl lärt sig dem så är dom enklare än den tiden jag höll på med det. Men men, nog om det.
 
Jag har suttit och kikat igenom lite hemsidor som säljer kläder, bl.a H&M, Junkyard och Nelly.com. Men jag har så himla svårt att välja min stil. Jag kan ju säga att kläderna som finns på Junkyard är ju inte direkt i samma stil som dom på Nelly, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om. Jag vill kunna använda kappor, vackra blusar och ljusa jeans. Men ändå är jag den där tjejen som älskar att använda bomberjacka, träningstights och nike air skor. Blä, det är bara för jobbigt med mode. Kan inte hitta min egna stil, därför jag typ aldrig köper kläder och använder de kläder som jag har... vilket inte är så vackert. 
 
Men nu hade jag tänkt att ladda upp för morgondagens jobbpass. 7-15 here i come. Peace ♥


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow