Bloggar från telefonen!

Igår var jag ute och fotograferade lite medan det var ljust och fint ute. Jag var färdig i skolan efter en halvtimme så jag kände att jag lika gärna kunde spendera lite tid med min kamera. Tyvärr vart det skapligt kallt då jag ej hade några vantar med mig och snön var väldigt hög så jag fick alldeles för mycket snö i skorna. Men några fina foton blev det. 


Jag har ej redigerat några bilder, men jag tycker nästan att dom vart bra ändå.


Alltså kolla ljuset! Jag älskar verkligen när snön ligger på växterna och solen ligger bakom. Fantastiskt vackert!




Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow