Regn regn & ännu mera regn

Ja, det är fantastiskt även fast det inte alls är så härligt. Det beror ju helt på hur man ser det, de har ju ändå varit skapligt varmt/soligt här. Det kan vara mysigt ibland.

Är på väg in för att handla lite, som vi gör typ varje dag (vilket behövs). Dags att inhandla lite nytt balsam och annat smått också gott. Måste samtidigt berätta om den hemska händelsen jag var med om här om dagen. Jag stod i duschen, hade i balsam i håret, tvätta kroppen och skulle precis börja raka mig... När jag ser en spindel mitt framför mig. Enligt mig var den gigantisk. Jag FLÖG ut ur duschen och vågade fanimej inte röra duschen igen. Där stod jag med balsam i håret och tvål över hela kroppen... Det sitter fortfarande i håret, men idag måste jag göra ett nytt försök, våga mig in i duschen. Idag kanske jag får handskas med spindeln med min hjälte. Hehe. Det var i alla fall mycket hemskt. Usch. Jag tycker verkligen inte om spindlar.



Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow