OM MIG

Hey! Mitt namn är Emma, född år 96 och är bosatt i Västerås. Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!
 
I nuläget äger jag en Nikon D7200 med ett Nikon Nikkor AF-S 50mm f/1.8G objektiv. Mer tillbehör kommer självklart tillkomma men tyvärr så säger plånboken tvärtom! Sedan barn var jag mycket intresserad av fotografering om min största dröm är att få resa i världen och fotografera allt. Man förstår sig nog inte så enkelt på mina foton då jag ser varenda detalj som någonting speciellt. Kanske kommer ni någon gång förstå samma sak som jag gör. Men det jag är mest intresserad av att fota i nuläget är: Porträtt, djur, fordon, sport och natur. Det är något som jag ser som spännande att fota.
 
Förutom all fotografering och de så är jag galen i make up och sånt. Vilket kanske jag inte håller på med varje dag, men jag älskar att lära mig något nytt. Fantastiskt. Så jag vill gärna börja hålla på med make up och fotografera det, på något sätt. Lite modellaktigt men har tyvärr inte så många kontakter som vill ställa upp!
 
Mer än så har jag inte! Ni kommer nog lista ut hur jag är som person med tiden :)


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow