Underbart att vara sjuk

Så idag var det egentligen tänkt att jag skulle jobba kväll, 16-20:30. Men tyvärr är jag sjuk, förkyld. Det är kanske inte det värsta, men när man jobbar så nära inpå våra boende så är det inte så trevligt att gå där och snörvla, riskera att dom ska bli sjuka. Även om det kanske inte är så att jag smittar så förstör snörvlandet mitt arbete, jag kan inte springa och snyta mig stup i kvarten. Så jag passade på att stanna hemma och försöka bli bättre. Kam säga att nässprayen inte hjälper ett dugg :( Ledig imorgon också sedan så blir det intensivt arbete resten av veckan, går delad tur både fredag och söndag och 7-16 på lördagen. Känns som att jag kommer att gå i taket om jag inte blir bättre till dess.



Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow