Gissa vad?

Jag har köpt en remotecontrol till min kamera, från ebay (såklart). Har testat den lite grann men inte på något speciellt, och eftersom det bara har regnat idag så är det väldigt mörkt. Därför är även bilderna i dålig kvalité eftersom jag behövde öka ISOn. Men jag antar att dom flesta förstår det, men för de andra, nu vet ni det! *hehe. Det kommer nog komma många fantastiska bilder med denna då jag kan stå en liten bit från och fixa fokusen (som jag har haft problem med tidigare). Men om denna fungerar bra så berättar jag detta, om den suger så får ni reda på det snabbt! Om den nu funkar bra så kommer jag leta efter en längre så att jag kan stå långt ifrån och ta bilder (på tex mig och min fantastiska pojkvän). 

Tack för mig, godnatt!


Kommentera inlägget här:
Jag fotograferar med min iphone 6s & Nikon D3100.
Jag vill gärna ha kritik gällande min fotografering då jag vill utvecklas!









Kom ihåg mig?
Tjena! Mitt namn är Emma och jag är 21 år "gammal". Jag arbetar som vårdbiträde på ett fantastiskt boende men har även intresse för fotografering och grafiskt skapande. Är bosatt i Västerås. Jag bloggar lite om allt möjligt, förmodlingen kommer du att se många foton!

madetoknow